maandag 17 juni 2013

Geshopt: zwarte sandalen van haren

Al maanden heb ik het erover dat ik nieuwe sandalen wil kopen. Gisteren was ik eventje naar de stad geweest en de van haren was eindelijk weer open! Die was namelijk al eeuwenlang dicht voor een verbouwing. Ik ging er dus eventjes kijken en ik zag vele leuke sandaaltjes maar ik koos voor deze zwarte met een gouden detail. Ook zie je op de foto oortjes die ik even had gekocht bij de dixons omdat mijn huidige oortjes stuk waren gegaan!


Ik ben heel blij met deze sandalen, ze passen bij veel outfits en lopen lekker. Ik kocht ze voor 20,90. Ze waren al afgeprijsd naar 22,90 maar ik kreeg nog extra 10% korting omdat het filiaal net is geopend.

Kopen jullie ook wel eens schoenen bij de van haren?

15 opmerkingen:

  1. Die zien er leuk uit. Leuk kleurtje heb je op je teennagels. Eerder haalde ik altijd schoenen bij de van haren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje, ik lak mijn teennagels bijna nooit had het toevallig net gedaan :P

      Verwijderen
  2. Erg leuk! Ik woon in Belgiƫ maar altijd als ik naar Maastricht ga, MOET ik bij de Van Haren langs! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk, ik wil ook al heeel lang nieuwe sandaaltje.. maar ja! Van Haren vind ik een hele leuke winkel, kan er altijd wel wat vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sandalen! Ik kocht eerder eigenlijk nooit schoenen bij Van Haren, maar nu ga ik altijd standaard eerst daar kijken of ze weer wat leuks hebben liggen. Meestal slaag ik dan al gelijk voor een paar schoenen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zeg! Ik houd van teenloze sandalen :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik