woensdag 26 juni 2013

EOTD: 'Fairy' ooglook met ELF producten!

Laatst ontving ik een heel leuk pakketje met ELF,eyes lips face, producten. Ik heb al veel goede dingen gehoord over ELF maar ik had er zelf nog nooit iets van uitgeprobeerd. Ik heb een ooglook gemaakt met de producten, de look is heel 'fairy' achtig geworden. Het is dan ook geen everyday look maar wel leuk voor een feestje of gewoon voor de fun

(Zoek de verschillen)



Close-ups:












Hieronder zie je de gebruikte producten: elf eyebrow kit in 'ash', elf oogschaduwpalette in 'party purple', elf minerale oogschaduw in 'angelic' en een oogschaduw en blending kwast.
Reviews van de producten volgen nog! Ik kan nu al zeggen dat mijn eerste indruk heel positief is.

Andere gebruikte producten:
-hema oogschaduwbasis
-essence liquid ink eyeliner en i love extreme volume mascara
-anastasia matte highlighter op de waterlijn
-combinatie van bb cream en foundation van revlon
-rimmel stay matte pressed powder
-essence floral grunge blush
-nyx bronzer
-nyx extreme lip cream candy land

Wat vinden jullie van de look? En wat zijn jullie ervaringen met E.L.F?

Dit product heb ik toegestuurd gekregen om te reviewen

16 opmerkingen:

  1. Mooie look! Ik heb dit palette ook en denk dat ik hem ga namaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan, ik hou zelf erg van paars tinten en deze combinatie is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look! Ik heb zelf nog geen producten van E.L.F. gebruikt, maar ze lijken mij wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig, heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat mooi, sprookjesachtig maar wel draagbaar vind ik! Ik ben benieuwd hoe je de producten vond werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt gaaf dat je dat hebt gedaan met zulke budget producten! Het ziet er net als een MAC look uit haha xD Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het heel erg mooi! Paars is zooo een mooie kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi look, die paarse kleuren staan je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik