zondag 23 juni 2013

NOTD: China Glaze Unrefined

Vandaag laat ik weer een kleurtje zien van mijn nagellak bestelling. Het is de kleur unrefined van china glaze. Het is een texture lakje zoals je kunt zien. De textuur is wel iets anders dan van de liquid sand lakjes. Deze texture lakjes van china glaze voelen hetzelfde aan als ruw behang.


Het lakje bleef goed zitten, beter dan de liquid sand lakjes van OPI. Wil jij ook een texture lakje? Doe dan mee aan mijn 100 volgers winactie want daar kun je kans maken op het texture lakje in de kleur 'bump&grind', een leuk frambooskleurtje.

Hebben jullie al een texture lakje en wat vind je ervan?

13 opmerkingen:

  1. Ik vind deze textuur leuker dan die van de Liquid Sand lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh deze heb ik gisteravond toevallig opgedaan :D lovely kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely kleurtje! Helaas ben ik alleen niet zo'n fan van het zand-effect...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze echt heel erg mooi, net zo als die uit je winactie.. verder ben ik niet altijd fan van het zandeffect en dat heeft meestal met de kleuren te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely pink. ik heb nagellak met zandeffect ook geprobeerd, het heeft wel wat.. maar ben er ook geen fan van, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het sand effect wel tof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kleurtje! Het zandeffect vind ik ook erg leuk. Al lijkt het mij wel heel apart aanvoelen. Zelf heb ik nog geen texture nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi lakje!
    Vind de donker roze lakje van de winactie ook super mooi!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig lakje, love texture

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, mooi! Ik ben nog op zoek naar zo'n soort lakje.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik