zaterdag 29 juni 2013

EOTD: pop of pink+ winnaar winactie

Vandaag laat ik de look zien die ik vandaag droeg. Ik had zin in wat meer kleur in mijn look dan normaal gesproken omdat de zon weer eens scheen. Ik heb deze look gemaakt met mijn 88 palette van ebay. Sorry dat het artikel zo laat is, ik was vandaag laat van bed af en ging toen eerst nog de stad in en nu heb ik de hele tijd ruzie met de internetverbinding. Morgen komt nog een shoplog online want ik heb leuke dingetjes gekocht!







 


 De winnaar van de winactie is ook al bekend, het is namelijk Tessa(er waren meerdere tessa's die meededen maar als je een mailtje hebt ben jij het dus) Zou je mijn mail willen beantwoorden want dan kan ik het pakketje op de post doen morgen!

Iedereen bedankt voor het meedoen en fijn weekend!




14 opmerkingen:

 
Images by Freepik