vrijdag 28 juni 2013

Tip: Etos Reistas/toilettas


Waarschijnlijk hebben jullie deze tas al op veel andere beautyblogs voorbij zien komen maar ik wou er toch even over schrijven. Ik was eerst een beetje sceptisch over de tas maar toen ik hem zag in de winkel kon ik hem toch niet laten liggen! Ik zal jullie ook foto's laten zien van de binnenkant en hoe je hem handig in kunt delen.


Het eerste wat mij opvalt aan de tas is de leuke opvallende kleur!

Deze tas kun je handig dragen in tegenstelling tot de normale toilettas.

De tas heeft een grote binnenkant met daarin een zijvak. Hier past echt veel in!

De zijvak is erg handig voor bijvoorbeeld oogschaduwpalettes!


Naast de grote binnenkant is er nog een de zijkant een heel handig vak met daarin elastieken banden.


Hoe handig is dit! Nu kan ik mijn kwasten mooi opbergen zonder dat ze beschadigen.

Naast de handige elastieken banden is de tas groter dan de gemiddelde toilettas en dat is erg handig. Toilettassen zijn namelijk veel te klein voor al mijn beautyproducten, daar passen nog niet eens al mijn verzorgingsproducten in laat staan mijn make-up! In deze tas past veel meer. Ik denk dat als ik op vakantie ga mijn dagelijkse make-up tas meeneem en daarnaast deze toilettas waar ik verzorgingsproducten in doe en extra oogschaduwpalettes en natuurlijk mijn kwasten.

Ik kocht deze tas voor slechts 8 euro bij de etos. 

Hebben jullie deze toilettas ook en hoe nemen jullie je verzorgingsproducten en make-up mee op reis?

15 opmerkingen:

  1. Ik heb een andere versie, maar hij is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige tas! Vooral dat vakje aan de zijkant met al je kwastjes, zoiets zie je niet bij alle toilettasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel handig uit!! Ik ben nog op zoek naar zo'n toilet tas waar je genoeg in kunt stoppen, volgende week maar even langs de Etos :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig! Ik heb genoeg toilettasjes, maar daar moet ik het meestal in "dumpen", dit is een stuk fijner!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik hem ook ga kopen! Ik vind hem zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het materiaal niet zo mooi maar wat een super handige tas.. ook voor je kwasten en alles! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil deze ook graag maar kan hem bij de etossen in mijn buurt niet vinden:(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een toilettas waar lekker veel inpast :-) Leuke kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tas lijkt me echt zo handig, er past echt superveel in! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n handige toilettas! Ik heb hem alleen bij nog geen een Etos kunnen vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hem toevallig gisteren gekocht! Hij is echt geweldig! Past zeker heel veel in! En dat voor €8,- ;-) gaan we vast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel handig en een heel mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik