maandag 10 juni 2013

EOTD: turqoise twist

Gisteren had ik mentortraining voor de introductieweek aankomende zomer en ik trok een turqoise blouse aan. Ik besloot om mijn make-up hierop aan te passen en een turqoise kleur onder het oog aan te brengen. De kleur die ik hiervoor heb gebruikt is 'orbit' uit het sleek ultra mattes v2 palette. Kijk mee voor de look!







Het lijntje is een beetje brokkelig en niet volledig zwart, dit komt omdat mijn eyeliner bijna op is!

Passen jullie je make-up ook wel eens aan je outfit aan?

12 opmerkingen:

  1. Mooie look weer! En ik pas eerder m'n outfit aan m'n make-up aan, haha! Dan heb ik zo'n geweldig idee over hoe ik m'n make-up wil doen en dan zoek er erna een outfit bij. (oh the life of a beauty junkie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg pretty met die pop of colour er onder :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n blauw lijntje, doe ik de laatste tijd ook steeds vaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik pas zeker mijn makeup aan op mijn oufti, bij mij zou het gekleurde lijntje dan boven mijn ogen zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie look! Het turquoise lijntje eronder vind ik ook heel mooi erbij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kleur onder je oog prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik