zondag 30 juni 2013

Shoplog met o.a. action, etos, kruidvat en rituals+ yves rocher bestelling


Gister postte ik al een foto op instagram met mijn aankoopjes. Ik ben gisteren in Sneek de stad in geweest en de zon scheen en het was weer gezellig druk in de stad. Er was sale en ik ben goed geslaagd. Kijk mee naar mijn aankoopjes!

Bij de action kocht ik een kaarsenhouder waar ik mijn kwasten in ga doen. Verder kocht ik de make-up houder die velen van jullie vast al eerder voorbij hebben zien komen in beautyblog-land. Ook kocht ik nog een foaming shower gel.

Bij de kruidvat pakte ik de laatste shimmer powder van de ticket to paradise limited edition mee. Ook nam ik de oogschaduw in de kleur 'tropical heat' mee.


Bij de etos zag ik de bb cream met spf 30  van garnier in de aanbieding en ik betaalde er nu 8 euro voor. Ook de paarse mascara van bourjois nam ik mee en daar betaalde ik 5 euro voor, ik kwam er thuis wel achter dat er 'tester' op stond geplakt. Maar er zat wel plakband omheen verder. Ik hoop dat hij nog niet open is geweest!


Bij de rituals was ook sale en nam ik deze heerlijke scrub mee voor 7 euro.


Bij de hunkemoller was ook sale en kocht ik 5 stuks ondergoed voor 15 euro. Ik vind het ondergoed van de hunkemoller heel fijn zitten. Ook kocht ik een reissetje met lege flesjes en potjes bij de blokker die wel handig is voor op vakantie.

Ook was mijn Yves Rocher bestelling éindelijk binnen na een maand gedoe omdat eerst de bestelling fout ging en vervolgens een product wat ik wou hebben uit voorraad was. Maar goed het is er dan eindelijk wel. Ik kocht de monoi de tahiti olie nadat ik Mascha's enthousiaste review had gelezen haha. Ook kocht ik een shampoo voor blond haar. Ik heb beide producten al een keertje geprobeerd en ik vind ze allebei heel lekker ruiken!

Hebben jullie geshopt tijdens de sale?

P.S. Morgen gaat GFC weg, als je me nog niet volgt met bloglovin is het nu wel handig om dat even te doen! Klik hier om me te volgen met bloglovin.

19 opmerkingen:

  1. lekker veel geshopt :D mooie aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen :-) De Sunrise Scrub van Rituals is heel erg lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik heb dezelfde scrub van rituals (ook de douche foam en creme) erggggg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb hem vanmiddag gebruikt hij is inderdaad fijn en ruikt héerlijk!

      Verwijderen
  4. Leuke aankopen! De Garnier BB cream met SPF is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is goed om te horen ik had geen idee namelijk! :P

      Verwijderen
  5. Die scrub van Rituals wil ik snel nog halen! Die is zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke aankopen! De paarse mascara van bourjois lijkt mij heel erg mooi. Wel vervelend dat er tester op staat, maar als die dichtgeplakt zat denk ik niet dat die al gebruikt was.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice! Die mooie pot voor kwasten wil ik ook wel :-)
    En dat reissetje van Blokker heb ik ook, superhandig!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen heb je gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, schitterende items heb je geshopt! Ik ben zo benieuwd naar de highlighter van Essence. Bronspoeder, you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het make-up opbergrekje heb ik ook! Handig is die. Verder heb je super leuke dingen gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke spullen heb je gekocht! Dat reissetje met lege flesjes is erg handig voor op reis.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik