zaterdag 8 juni 2013

Mijn favoriete lentelakjes

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete nagellakkleurtjes zien voor de lente! 

Blauw en groene kleuren

- Hema kleur 83, een prachtig lichtblauw kleurtje'
- Catrice 'sold out forever', mintgroen met subtiele glitters
- Essie 'mojito madness', een grasgroene kleur
- Etos minilakje in een mintgroene kleur

Perzik, roze en paarse kleuren

- Catrice 'Oh champs elysée', een lichtperzik kleurtje
- Andreia kleur 86, een perzikkleurtje
- Rimmel 'Instyle Coral', een koraalkleurtje(dóh), komt binnenkort artikel over!
- KOH 'Cherry blossom', een lief lichtroze kleurtje
- Catrice 'I scream: Ice scream!', een heel lichtpaars kleurtje.

Wat zijn jullie favoriete lentelakjes?

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes :-) Al vind ik de kleur van Rimmel het mooiste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cherry blossom heb ik zelf ook, echt een super mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die mooie pastel kleurtjes :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh mooie kleurtjes hoor, lekker lenteachtig en pastel :) Ik heb geen een maar wel soortgelijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleuren! Ik ben dol op pastel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kleurtjes! Die van Rimmel en KOH vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kleurtjes! Mijn favoriete lente lakjes zijn vooral pastel kleuren en felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die helemaal rechts van Catrice wilde ik heel graag hebben. Balen dat ik hem niet heb gekocht

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik