zaterdag 28 september 2013

Besteld bij boohoo: paarse jurk en lang warm vest!

Laatst plaatste ik al een boohoo wishlist en daarin had ik al verklapt dat ik 2 dingen had besteld, vandaag laat ik jullie zien welke items dat zijn!

Deze jurk heb ik al in een zalmachtige kleur maar toen ik zag dat ze deze paarse kleur nu ook hadden moest ik hem ook hebben! De jurk kost 22 euro en ik kreeg 15% korting waardoor hij 18.70 was(de kortingscode werkte niet maar boohoo heeft me goed geholpen via facebook en de 15% handmatig teruggestort). Ik vind de paarse kleur erg mooi, ik vind paars sowieso een mooie kleur maar heb nog niet veel paarse kleding. Deze jurk zal ik zeker gaan dragen met uitgaan en met de feestdagen.

Aanfoto's:

(de witte vlekken die je ziet zitten op de spiegel en niet op de kleding! ik krijg ze niet meer van spiegel af, maar ach die was toch gratis)

De jurk is ook leuk met een tailleriem:


Ook bestelde ik net als de vorige keer de jurk een maatje groter, namelijk maat 40 omdat ik dat de vorige keer ook had gedaan. Toen zat het jurkje goed en viel die inderdaad een stuk kleiner uit, bij deze is dat niet echt het geval. Ze hebben denk ik de maten aangepast. De jurk is iets aan de ruime kant maar past me alsnog prima!

Maar dat was niet het enige wat ik heb besteld..

Ik heb niet veel warme winterkleding meer dus ik bestelde dit warme vest voor 28 euro. Ik vind het leuk dat er een riem omheen zit en de kleur vind ik ook mooi.

Aanfoto's:


Het vest was in het echt iets donkerder dan verwacht maar dat geeft niet. Het is alsnog een mooie kleur.. Ook zit hij goed, ik had een S besteld en op het kaartje staat maat 38 en aangezien ik die maat heb zit het prima. Wel is het vest aan de korte kant en kan hij niet alleen met een legging, er moet nog wel een zwart rokje onder. Een broek kan natuurlijk ook.

De verzending was gratis en snel, ik bestelde deze kleding op zaterdag en op woensdag was het al binnen!

Hebben jullie al eens iets besteld bij boohoo.com?

9 opmerkingen:

 
Images by Freepik