zondag 22 september 2013

NOTD: Essie Recessionista

Zo'n twee weken geleden was ik in de stad en spotte ik bij de DA een kortingsbak met essie lakjes die 50% korting waren. Ik nam dit mooie herfstkleurtje genaamd 'recessionista' mee.

De lak dekte met 1 laagje al goed maar ik heb hier 2 laagjes opgedaan. De substantie van de lak is erg fijn, hij brengt makkelijk en egaal aan. Over de houdbaarheid kan ik niet zoveel zeggen aangezien ik het lakje gisteren pas op heb gedaan. 

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

17 opmerkingen:

  1. Leuk! Deze kleur heb ik ook, blij dat ik hem gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur is dit! Echt een perfect lakje voor de herfst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou zo erg van dit kleurtje! Ik kan dit zo het hele jaar doorheen dragen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie (herfst)kleur! Die zou ik ook graag willen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh deze heb ik ook :D hij is zo mooi voor het najaar ;3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh deze moet ik gewoon hebben, vind het echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie donkere kleur, maar niet te donker. Hij is gewoon zo'n wijnkleur.. oh mah god. Me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze kleur ook gekocht, wat is hij mooi. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuk kleurtje! Fijn dat hij oko zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi kleurtje en vooral ook voor de herfst is die zeker perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit vind ik echt een mooie kleurtje en zou hem zelf ook wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kleurtje ideaal voor dit seizoen

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik