zondag 15 september 2013

Glamorous gold look

Afgelopen donderdag zocht ik een goede vriendin van me op in Groningen omdat ze jarig was. Omdat we nog op stap gingen later wou ik een mooie ooglook maken maar wel een die ook geschikt was om mee in de trein te zitten. Ik besloot een look te maken die ik wel vaker maak en er nepwimpers aan toe te voegen. Zie hier het resultaat!







Gebruikte producten:
-oogschaduwbasis hema
-nyx hd eyeshadow base
-mua heaven en earth palette
-essence ticket to paradise tropical heat oogschaduw(op het ooglid voor meer glans)
-anastasia matte highlighter op de waterlijn
-hema wenkbrauwpotlood 
-loreal volume million lashes mascara
-red cherry lashes 474m

GRWM filmpje waarin ik de look maak:

Zou jij deze look zelf ook dragen?

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige look! Je eyeliner is heel subtiel en strak aangebracht: mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige look zeg! Ik hou van de manier waarop jij je looks maakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou deze zeker zelf dragen, vind de gouden kleur erg mooi vooral bij groene ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Super mooi, zeker de nepwimpers. Mooi gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi met dat goud. Je hebt echt een mooie kleur ogen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, schitterende look! Ook met die nepwimpers erbij, jij kan plakken als een baas joh. :o Ze lijken gewoon echt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! moet zeggen dat ik er steeds beter in word, maar de nepwimpers van red cherry zijn ook best makkelijk om op te plakken :)

      Verwijderen
  7. Wauw, hele mooie look! Die nepwimpers zijn prachtig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH hele mooie look! Wat heb je die nepwimpers goed opgeplakt zeg!!! Hoop da thet stappen leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie look! En wat plak je die wimpers als een pro, ik ben daar serieus een kwartier mee bezig en dan ziet het er nog niet uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie look!! Die nep wimpers zien er helemaal niet nep uit! Echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele mooie look. wat betekent of waar staat GRWM voor ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor get ready with me, is een soort van tutorial maar dan zonder geklets ;)

      Verwijderen

 
Images by Freepik