woensdag 25 september 2013

Mijn top 5 favoriete lipsticks!


Vandaag laat ik jullie mijn top 5 lippenstiften zien! Ik draag zo goed als elke dag lippenstift en wissel regelmatig af. Toch zijn er een aantal kleuren die ik regelmatig draag.


Van links naar rechts zie je van naar rechts: lousiana, tea rose en fig van NYX en matt about pink en the nuder the better van Catrice.

Van links naar rechts zie je hier weer dezelfde kleuren staan als op de foto hierboven. Zoals je kunt zien ben ik dol op roze! Lousiana is een opvallende roze kleur die aan de donkere kant is en ik een hele tijd vaak heb gedragen maar de laatste tijd wat minder. Daarnaast zie je tea rose, een kleur die ik op dit moment veel draag. Het is een donkere oud-roze kleur. De kleur lijkt erg op mijn natuurlijke lipkleur en dit is dus geeft dus een mooi natuurlijk effect. Daarnaast zie je Fig, een mooie roze kleur die geschikt is voor elke dag. Verder zie je van catrice de bekende matt about pink, een opvallende roze kleur die naar koraal neigt. Als laatste zie je the nuder the better van catrice, een nude kleur met een warme ondertoon.

14 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! :-) Catrice heeft fijne lipsticks, hè? Ik heb er denk ik een stuk of zeven van en ben er zo happy mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, die catrice 250 is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes! :D ik vind de lipsticks van Catrice ook erg fijn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NYX heb ik zelf (nog) niks van, maar het zijn erg mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag zelf geen lippenstift maar vind het wel mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zitten mooie kleuren tussen. Heb zelf geen ervaring met NYX.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik eigenlijk nooit lippenstift, maar ik vind nummer 640 van NYX wel erg gaaf! Ben benieuwd of die lang blijft zitten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind matt about pink een geweldige lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleurtje, NYX vindt ik ook erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik