zondag 8 september 2013

EOTD: light pink on the lid

Vandaag heb ik weer een look voor jullie. Dit keer geen look met felle kleuren en nepwimpers maar een dagelijkse look die net even anders is. Ik heb namelijk een lichtroze kleur uit het sleek ultra mattes v1, genaamd floss, op het bewegend ooglid gebruikt. De overige bruine tinten die ik heb gebruikt komen uit het mua heaven&earth palette. Deze look is qua kleuren vooral een lentelook eigenlijk. Kijk mee naar meer foto's!












Bij m'n linkeroog is de eyeliner helaas wat minder goed gelukt. Ik weet niet zo goed wat ik van deze look vind, ik ben er niet weg van. Het lichtroze doet niet zoveel voor mijn groene ogen. 
Ook jammer dat het zo bewolkt was gisteren waardoor de foto's nogal matig zijn. Maar binnenkort maak ik weer een look waar ik hopelijk iets meer tevreden over ben! Hopelijk vonden jullie het toch leuk om te zien en heb je inspiratie op kunnen doen.

Hebben jullie wel eens lichtroze gebruikt in een ooglook?

P.S. Hebben jullie de nieuwe header al gezien?

21 opmerkingen:

  1. Ik vind het je mooi staan! Ook bij lichtgroene ogen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, heel lieve kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roze en vooral licht roze vind ik altijd moeilijk in ooglooks maar je hebt het mooi gedaan en die eyeliner op je ene oog is zo strak gezet..super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie look heb je gemaakt! Je nieuwe header vind ik ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw prachtige kleuren combinatie, een super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zachte look is het geworden! Ik hou van rozetinten, gebruik ze zelf heel vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie kleur roze! Erg mooie look. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je nieuwe header is erg mooi. Ik vind licht roze bij mezelf niet zo staan, maar de look is erg mooi en staat je volgens mij erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kleur!!
    Ik vind hem heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie look! perfect 4 every day! :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Roze staat echt heel mooi op jouw huidskleur en is goed gecombineerd met bruin :-) Ik vind het goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de look toch mooi hoor! Net even wat anders met die roze kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik