maandag 9 september 2013

Shoplog met o.a. fiftysix, pieces, essie & action +turkije aankopen

Zaterdagmiddag ging ik ondanks het slechte weer in Sneek de stad in met een goede vriendin. Ik was van plan maar een paar dingetjes te halen maar ik ben met iets meer thuis gekomen dan de bedoeling was! Kijk mee naar mijn aankopen.

 Als eerste kocht ik bij de pieces een zwarte broek. Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een zwarte jeans gehad! Dus het werd nu wel eens tijd. Ik ben ook niet zo'n grote broekendrager en koop nauwelijks jeans omdat ik het lastig te combineren vind en heel kieskeurig ben wat betreft het kopen ervan. Maar deze voldoet perfect aan mijn eisen! Het is een skinny jeans die bij de taille wat hoger zit dan normaal gesproken. Met mijn zandloperfiguur vind ik een lage skinny jeans niet zo heel mooi staan maar deze staat me wel goed! De jeans was 40 euro wat ik vrij duur vind maar ik denk dat ik er veel plezier van zal hebben.

Daarna zijn we naar de action geweest maar daar zag ik niet veel boeiends en kocht ik een paar dingetjes: twee collegeblocken, douchegel en nagelvijltjes.

Hierna gingen we naar de fiftysix outlet, waar je voor een leuk prijsje soms hele leuke dingen van merken kunt scoren. Ik kocht dit sneekweek t-shirt, die afgesprijsd was van 30 naar 10 euro. Ik ben normaal geen t-shirt drager en al helemaal geen print drager maar ik vond deze toch wel erg leuk voor onder een blazer bijvoorbeeld.



Ook kocht ik deze groene trui van vero moda met mooie details erop. Het shirt lijkt heel groot maar hij valt oversized met een rimpelig effect bij het decollete. De trui was afgeprijsd van 35 naar 10 euro.


Ook kocht ik deze mooie broek van levi's. Ik was nog op zoek naar een broek in een donkerpaarse kleur en toen ik deze zag moest ik hem aanproberen en hij zat perfect! Het is een curve id en het is een skinny jeans met een hoge taille. Hij was afgeprijsd van 100 naar 40 euro.


Bij de DA keek ik rond bij het Essie schap en spotte ik een kortingsbak met verschillende lakjes. Ik zag daar deze mooie donkerpaarse kleur die perfect matched bij de broek! Het is de kleur recessionista en hij was nu 5 euro ipv 10. Echt een mooi herfstkleurtje waar zeker nog een review over komt!

Als laatste wil ik nog twee aankopen uit Turkije laten zien. Ik heb geen shoplog gemaakt omdat ik vooral kado's heb geshopt maar ik wou toch even deze twee dingen laten zien.


Ik kocht deze nep all stars voor ongeveer 18 euro. Ze lijken best wel echt! Ik heb ze al gedragen en ze lopen net als mijn echte all stars. Ik ben hier zeker blij mee.

Ook kocht ik dit fake chanel tasje. Ik had twee uitgaanstasjes maar die zijn beide stukgegaan tijdens de AID dus ik had echt een nieuwe nodig. Volgens mij was het tasje omgerekend 12 euro.

Wat hebben jullie voor het laatst geshopt?

25 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen :)
    Die converse lijken inderdaad heel echt.

    xx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen, De all stars lijken ontettend echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lekker geshopt! Mooi lakje van Essie, past echt perfect bij je broek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja hé echt precies hetzelfde, vind het echt een mooi herfstkleurtje!

      Verwijderen
  4. Ik vind alles leuk :D vooral je groene trui, paarse broek en skinny's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en all stars bedoelde k xD was ff overenthousiast haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lakje van Essie is zo mooi voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke aankopen! Ik vind de kleur van de broek heel erg mooi en wat leuk ook dat je een lakje vond die er mooi bij matched.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een leuke items allemaal! Je ziet niet dat het neppe all stars zijn zeg..wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Meer info vind je op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke dingetjes heb je geshopt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke trui, en mooi essie lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes!!
    Ik vind vooral die groene trui en dat Essie lakje erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben heel erg fan van de groene trui! Leuke aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi lakje van Essie en wel grappig dat hij precies dezelfde kleur is als je nieuwe broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopen! Echt een super mooie kleur broek! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke shoplog, vindt je trui van vero moda erg mooi en de kleur van je levi broekmet bij passende lakje is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik