maandag 30 september 2013

Shoplog Leeuwarden

Afgelopen zaterdag was het prachtig weer en een prima dag om even te shoppen. Ik ging met met mijn zusje naar Leeuwarden en vandaag laat ik mijn aankoopjes zien!

Bij het kruidvat kocht ik 2 lippenstiften van essence, de heat parfum van beyonce omdat die bijna op was en nagellakremover.

De kleuren die ik heb gekozen! Review volgt over een tijdje..

Bij de H&M Divided kocht ik een lange bruine trui, lekker warm! Ook kocht ik nog het zwarte 5 euro rokje omdat ik de mijne kwijt ben en ze hadden hem bij de normale H&M niet meer en bij de divided wel.

Bij de normale H&M kocht ik deze mooie rode blouse voor maar 10 euro!

Ook kocht ik een basic wit hemdje.

Deze haarborstel heb ik niet geshopt maar wou ik toch even laten zien, dit is namelijk een tangle teezer dupe haarborstel die ik op ebay had besteld aangezien ik mijn primark dupe kwijt was geraakt in turkije.. Ik vind het een fijne borstel!

Hebben jullie nog geshopt het afgelopen weekend?

10 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar de essence lipsticks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de Essence lipsticks echt heel erg fijn! Naturel beauty heb ik ook. Weet je toevallig de verkoper nog van de borstel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! dit is de link: http://www.ebay.nl/itm/121169058908?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Verwijderen
  3. Leuke aankopen! Ik ben benieuwd naar je review over de essence lipsticks. Ik heb er zelf ook twee maar niet die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook beide lipsticks, ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal leuke producten en de lippenstiften hebben leuke namen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De essense lippenstiften zien er goed uit, daar wil ik wel swatches van zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke aankopen! Ik vind de bruine trui er ook zo mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je heerlijk geshopt

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik