vrijdag 6 september 2013

Catrice glitter topcoats 'million dollar baby' & 'kitch me if you can' Review


Een tijdje geleden was ik aan het rondneuzen bij het schap van catrice en zag ik deze twee mooie glitter topcoats staan. Ik heb nog niet zo veel glitter topcoats in mijn bezit dus ik besloot ze mee te nemen om ze uit te proberen.


De gouden glitter topcoat heet 'million dollar baby' en de roze heet 'kitch me If you can'. Leuke namen!


Ik vind ze er goed uitzien vanaf de buitenkant maar dat wil nog niet zeggen dat ze er goed uitzien op de nagels!

Swatch op een nagelwiel met éen laagje. De roze glittertopcoat heeft grotere stukken glitters dan de gouden.


Op naar de nagelswatches!


Hier zie je een laag van 'million dollar baby' aangebracht over essie 'boom boom room'. Ik vind de glittertopcoat best oke, hij is redelijk gepigmenteerd, de glitters zijn redelijk gelijkmatig verdeeld maar het is geen overload, het effect is nog best wel subtiel.



Hier zie je een laag van 'kitch me if you can' ook aangebracht over hetzelfde lakje. Ik vind deze toch iets mooier dan de ander omdat de glitters wat groter zijn en dus het effect iets meer aanwezig is. Dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, het is maar net wat je mooi vindt!

Conclusie: over beide glitter topcoats ben ik tevreden, ze geven genoeg glitters af, niet te veel niet te weinig. De roze vind ik wat mooier dan gouden. De droogtijd was ook prima! Ik ben heel benieuwd over welke lakjes de glitter topcoat mooi zullen staan!

Hebben jullie de glitter topcoat van catrice geprobeerd en wat vindt je ervan?

26 opmerkingen:

  1. oehh die moet ik nog scoren maar ik zit atm in een no buy XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gouden vind ik het leukst, maar ik hou zelf van wel iets meer glitter. Dus ik zou er persoonlijk nog een laagje over doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze al een paar keer in mijn handen gehad..ik vind de roze-achtige erg mooi, de gouden iets minder want ik hou er wel van dat je het meer kunt zien op de nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het eens met Stella, als je glitter gebruikt moet het wel goed te zien zijn! Maar in principe zien beide er mooi uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ik vind vooral die roze erg leuk. ik zelf vind het altijd gaaf om bijvoorbeeld je ringvinger helemaal vol glitters te doen :) Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind ze beide erg leuk! Die roze glitter, "krult" die bij jou ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de roze ook, moet hem nog even uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de roze zelf ook en ben er helemaal dol op! Zelf doe ik wel twee of drie laagjes, dan heb je wat meer glitters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat een leuke glitter nagellakken :-) Die fleuren de basislakken leuk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zat zelf nog steeds te twijfelen met of ik ze zou kopen. Nu ik ze bij jou zie vind ik ze eigenlijk wel heel erg leuk. Al trekt kitch me if you can mij toch iets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze zoooo ontzettend mooi he!! Vooral die rose/goudkleurige glitters! Echt een goede aanwinst voor Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik houd echt van topcoats! Fleuren je nagels gelijk zo op.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de roze erg leuk! Die neem ik denk ik de volgende keer mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende topcoats, dit zijn toch wel mijn favorieten hoor! :) Helemaal de rozegoudkleurige :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De dichtheid van de glitter had een beetje hoger mogen zijn, maar ik vind het toch geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb liever dat er meer glitters zijn maar dit vind ik ook wel mooi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb die roze en die is echt prachtig! Wel grappig trouwens, want in de LE Million Styles was er ook een Million Dollar Baby, die hier precies op lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb die million dollar baby ze zijn echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In het flesje zien ze er prachtig uit, maar ik vind eerlijk gezegd dat er maar weinig glitters vanaf komen. Zelf ben je er tevreden over dus dat is mooi, maar ikzelf zou er dan echt 3 of 4 laagjes overheen doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze heel mooi/1 maar ik doe het écht niet meer! (glitterlak dragen) ik vind het zo vreselijk waardeloos om te verwijderen en aangezien ik elke dag het liefst switch is het me teveel werk en frustratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die roze is mooi! Maar ik vind ze wat te subtiel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  22. de roze staat prachtig over zware lak (het mooiste met 3 laagjes topcoat)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik