maandag 16 september 2013

Wishlist H&M

De wintertijd komt er al weer aan! Dat betekent shoppen voor nieuwe kleding. Vorig weekend kocht ik al een aantal items maar ik heb zeker nog meer nodig, vooral warme truien heb ik bijna niet meer. Ik ging dus online op zoek naar leuke kleding en zag allemaal leuke items. Kijk mee naar mijn wishlist van de H&M.

Basic singlet, hier kun je er nooit genoeg van hebben.


Deze bh vind ik erg leuk!

Deze prachtige tas heb ik al een aantal mensen mee zien lopen en ik vind hem erg mooi, weet nog niet of ik hem ook echt ga kopen want ik heb niet persé een nieuwe tas nodig.

Deze trui vind ik erg leuk!

Een warmere trui in een mooie gebroken wit kleurtje. Deze trui roept uit 'sneeuw'!

Nog zo'n heerlijk warme trui die wat langer is.

Trui met aztek print.

Cargo broek! Ik heb ooit al eens zo'n broek gehad en wil eigenlijk wel weer een eentje.

Wauw wat een prachtige enkellaarsen, jammer dat ik al enkellaarzen heb maar misschien wil deze ook wel!

Lekker lange coltrui die je als jurk kunt dragen.

Sporttop, ik heb al een soortgelijke maar wil eigenlijk een extra zodat ik thuisthuis een heb en op mijn kamer. 

Dit shirt heb ik al in het groen, wit en roze maar deze kleur vind ik ook heel mooi!

Welke items vinden jullie ook leuk?


14 opmerkingen:

  1. Ah die lange coltrui/jurk vind ik awesome! Heerlijk, dikke panty en extra sokken eronder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh super mooie wishlist, al die zachte kleurtjes..daar hou ik ook wel van! Die tas ik trouwens geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke whislist! de 'basics' van H&M vind ik ook erg fijn! :D X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items vooral de tas is erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die schoene zijn leuk.. en basics van de H&M kan je niet genoeg van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist, de bh vindt ik erg mooi(staat nu ook op mijn Wishlist) en de eerste trui en de enkellaarsjes vindt ik ook heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items! Denk dat ik mij dit jaar ook maar in een trui jaag. Ze zien er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke items op je wishlist! Vooral de truien vind ik heel erg mooi en ze lijken me ook zo lekker zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al die winterse truien zien er zo comfy uit!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik