maandag 30 september 2013

Online bestellen met korting!

Zoals velen van jullie weten ben ik dol op online bestellen en dat doe ik dan ook regelmatig! Het liefst heb ik dan ook nog een kortingscode erbij, want ik ben student en de stufi is er natuurlijk zo doorheen. Ik wil dan ook zo veel mogelijk besparen. Gelukkig zijn er tegenwoordig sites met tweedehands boeken, pc’s of tasjes. Verder zijn er overzichtelijke sites zoals couponcode waar je heel handig een overzicht van kortingscodes kunt vinden. Er zijn heel veel winkels aangesloten dus de kans is groot dat je een code kunt vinden voor de winkel waar jij iets wilt bestellen.


Om je op weg te helpen heb ik een aantal acties voor je verzameld:

Een van de codes die mij opviel was voor 30% korting op studieboeken bij bol.com. Studieboeken zijn best duur, dus 30% korting mooi meegenomen!  

Een andere code die alleen geldt voor studenten; 2 euro korting op je pizza bij New York Pizza. Handig ook als je tot laat moet studeren en zij bezorgen je pizza ook nog eens gratis thuis!

Bij Otto kun je 30% korting krijgen op dameskleding. Wist jij dat ze hier jurken verkopen van Vila, Only en Tom Tailor?

Bij drogeristerij.net kun je een leuke verrassing krijgen bij je bestelling! Als je weet wat erin zit, laat je dan een bericht achter in de comments?


Voor zalando zijn ook diverse kortingscodes te vinden, zoals 55% korting op sneakers of laarzen voor de helft. Heel handig voor de komende winter!

Ook is de bekende 5-euro-korting-op-je-bestelling-bij-de-h&m code op de site te vinden. Als je deze code gebruikt betaal je dus geen verzendkosten en krijg je wel een mooi pakket bij je thuis.

En waarop wil jij besparen als student?


Bron afbeeldingen: tumblr en weheartit

10 opmerkingen:

  1. Ja, ik ga steeds eerst op zoek naar een kortingscode en dan plaats ik mijn bestelling :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd als ik iets online ga bestellen ga ik eerst opzoek naar een kortingscode.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gebruik zelf vaak kortingscodes voor buitenlandse webshops zoals bornprettystore :3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik ga die korting bij de H&M meteen even gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bestel ook heel vaak online, maar vergeet altijd naar kortingscodes te kijken, super stom! Dus bedankt voor deze tips! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zoek ook steeds vaker naar kortingscodes. Altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mezelf nu ook de gewoonte aangeleerd om telkens eerst een kortingscode op te zoeken voor ik bestel, zo heb ik echt al honderden euro's bespaard :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig, dank je wel! Ik zou eigenlijk op alles moeten besparen behalve voedsel, hah.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben geen student meer al niet meer sinds 2009 maar jaag nog graag op kortingen

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik