dinsdag 24 september 2013

Wishlist Boohoo

Laatst liet ik al mijn wishlist van de H&M zien maar dat was nog niet alles! Boohoo is mijn andere favoriete webshop en daar zag ik ook allemaal leuke winterse items. Kijk mee!

Dit vest heeft niet echt een winterkleur maar ik vind hem erg leuk, hij zou ook nog in de lente aan kunnen. 

Hetzelfde soort vest maar in een kleur die wat beter te combineren is.

Deze prachtige jurk heb ik al in een nudeachtige kleur maar er zijn nu nieuwe kleuren waaronder deze paarse, ik vind hem erg mooi voor de feestdagen!

Trui in een mooie rode kleur.

High waisted spijkerbroek

Zwarte jurk met een leuk detail op de borst. Helaas al uitverkocht in het zwart zie ik nu.

Weer een lang vest maar dan in een caramelbruin achtige kleur.

Trui in een mooie witte kleur.

Lang vest met een riem eromheen.

Inmiddels heb ik al 2 items besteld en die komen hopelijk deze week binnen, welke items dat zijn zal ik later deze week posten met aanfoto's erbij!

13 opmerkingen:

  1. Super leuk! Vooral die witte trui en dat roze vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik ga ook even snel mijn wintergarderobe aanvullen..haha :) Vooral de gebreide kledingstukken vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items voor de herfst/winter! Vind het roze vest heel cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items! ik hou echt van de herfst en de truien en vesten die daarbij horen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie wishlist, ik wil die ook allemaal wel hebben! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist! De zwarte jurk vind ik echt mooi, jammer dat deze al uitverkocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items, dat lange vest lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie truien en vesten, dat wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de truien en vesten zien er pretty uit. ben benieuwd wat je gekcoht hebt

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik