maandag 2 september 2013

Instagram Dairy #6 Augustus

Begin deze maand bestelde ik nepwimpers op ebay van Red Cherry.

Met mooi weer vind ik dit een heerlijk gerecht om te eten; pasta pesto met salade.

Mooie vlinder in de tuin bij mij thuis.

Selfie met de smokey eyes look die ik maakte toen ik op stap ging tijdens de sneekweek.

Look maken!

Mijn tante heeft een nieuwe kitten die echt super speels en aanhankelijk is.

Is ie niet cute!?

Halverwege de maand had ik hertentamens en ging ik na een maand thuis bij mijn ouders te hebben gezeten in friesland weer terug naar mijn studentenkamer in wageningen. Helaas lag het hele treinnetwerk eruit en moest ik helemaal omreizen via de afsluitdijk.

Mijn nagellakstash opruimen!

Tijdens de aid, de introductieweek in wageningen waar ik mentor van was, gingen we elke avond op stap en transformeerde ik mijn daglook naar avondlook met iets meer mascara en zwart oogpotlood.

Openingfeest in de tent.

Film kijken met 2000 man, wie raad de film?

Kingsen.

Op een van de avonden was er een 'silent disco', iedereen kreeg een koptelefoon op waar 2 zenders op zitten. Mensen dansten en zongen mee op 2 verschillende nummers wat erg grappig is om te zien.

Nagellakpakketje! Helaas was alles voor mijn huisgenoot behalve het essie lakje.

En hier zie je het essie lakje, lekker zomers!

Na de aid was ik heel moe en lui dus bestelde ik een pizza.

Eventjes vakantie inkopen doen, ik zag veel aanbiedingen dus nam meer mee dan de bedoeling was.

Op hyves kwam ik oude foto's tegen waaronder deze, check die haarband haha!

Op naar turkije!

Met 5 vrienden ging ik naar marmaris. Het weer was heerlijk!

Turkse thee met cheesecake, nom!

Boottocht.

Hier zie je het zwembad bij het appartement.

Ik heb het erg leuk gehad in Turkije en heb veel dingen gezien en gedaan! Ik heb een prachtige boottocht gedaan waarbij we naar een modderbad gingen en naar een prachtig strand gingen genaamd turtle beach. Ook ben ik wezen duiken wat erg mooi was! Ook heb ik paardgereden en natuurlijk genoeg tijd gespendeerd op het strand, bij het zwembad en op de boulevard. Ook heb ik nog wat leuke namaak dingen geshopt op de bazaar. Zaterdagnacht ben ik weer teruggekomen in Nederland en vandaag zijn mijn college's weer begonnen. 

Hoe was jullie maand?

15 opmerkingen:

  1. Leuk foto overzicht! Fijn dat je vakantie zo leuk was! Die silent disco lijkt me echt té grappig :D
    Succes weer met je colleges! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! In Turkije zijn alle toetjes zo lekker! Haha wat een zoetigheid daar, I like!
    En wat een nagellakjes ;-)
    Charly and the chocolatefactory :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jouw maand was leuker dan die van mij want er zat een zonnige vakantie in, haha! Leuke foto's ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Zo te zien heb je een leuke vakantie gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's! Zo'n silent disco lijkt mij wel heel erg leuk. Het Essie lakje vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Marmaris is erg leuk! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke maand, je vakantie zag er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow die smokey eyes staan je zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij zat jij in hetzelfde hotel als ik een paar jaar geleden! Marmaris was echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik