donderdag 12 september 2013

Golden rose jolly jewels 109 & 119 Review

In Turkije was ik aan het shoppen in de bazaar en toen spotte ik een klein makeup winkeltje en uiteraard moest ik even een kijkje nemen. Al snel vielen mij daar de golden rose lakjes op. Ik had al veel goeds gehoord over dit merk en besloot een lakje mee te nemen, namelijk een roze gespikkelde nummer 109. Twee dagen later kwam ik weer in een ander winkeltje en nam ik nummer 119 mee omdat die mij ook wel erg mooi leek. Vandaag ga ik ze reviewen!


Nummer 109 is een roze lakje met allemaal witte en roze spikkeltjes erin.


Nummer 119 heeft allemaal verschillende kleuren met glitters, vooral paars en blauw vallen mij op.


Swatch op mijn nagelwiel. Nummer 119 is een glitter topcoat met blauw, groen en paarse glitters erin en 109 is lichtroze met witte en roze spikkels. 




Nummer 109 op mijn nagels. Ziet het er niet leuk uit!? Ik vind het heel vrolijk staan. Ik draag hier 2 laagjes. Met 1 laagje zie je nog de tips er te veel doorheen, met 2 lagen al een stuk minder. Je zou ook nog 3 lagen kunnen doen. Qua houdbaarheid was ik niet erg onder de indruk, ik had de tweede dag al wat chips. Zelf vind ik dat niet erg want ik lak mijn nagels toch elke 2 dagen opnieuw. Wat trouwens wel vervelend is is het verwijderen van de lak want dat gaat lastig!



Ik heb eerst mijn nagels gelakt met 2 lagen zwarte lak (rimmel black out) en hier 1 laag van 119 over gedaan. Er zit nu een behoorlijke hoeveelheid glitters op, 2 lagen vind ik niet nodig. Ik vind deze combi erg geschikt voor de feestdagen!

Ik kocht deze lakjes voor 7 lira in turkije, wat omgerekend ongeveer 2,50 is.

Hebben jullie lakjes van golden rose?



22 opmerkingen:

  1. ;o die roze! Wat geweldig en ook nog eens lekker goedkoop. Wauwie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gekleurde topcoat vind ik vooral heel leuk! Ik denk dat hij ook wel leuk is met een witte lak eronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect!!!!!!!! Ik heb nog geen lakjes van golden rose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen lakjes van Golden Rose, maar deze zijn echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lakjes, vooral die roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die roze nagellak met glitters vind ik echt geweldig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lakjes! Vooral de roze vind ik heel erg mooi. Zelf heb ik geen lakjes van Golden Rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals jij ze hebt gelakt vind ik ze erg mooi! Prachtig roze en al die glitters goed gecombineerd met zwart ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat mooi zeg, allebei wel eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ook 2 Jolly jewels van Golden Rose, ze zijn zo ontzettend mooi inderdaad :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allebei leuk, maar ik heb een lichte voorkeur voor de roze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! 109 is echt een favoriet! Die andere kende ik nog niet, ziet er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vindt deze lakjes heel erg mooi, jammer dat de houdbaarheid niet super was

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze mooi! vooral de roze vind ik erg leuk! zonde dat ie zo snel chipt! misschien een topcoat eroverheen? X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw , er zitten heel erg mooie tussen !

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik