donderdag 19 september 2013

Essence all about matt compact poeder Review

Vandaag heb ik een review voor jullie over een heel populair product in beautyland, namelijk de essence all about matt fixing compact powder. Met andere woorden een gezichtspoeder om de huid te matteren. Ik gebruikte hiervoor de rimmel stay matte pressed powder al jaren maar ik wou toch wel eens een goedkopere vervanger vinden, is dat gelukt? 


De poeder is best goed gepigmenteerd!

Hier draag ik alleen foundation, de foundation is van zichzelf al best matterend.


Na bronzer, blush, highlighter en afpoederen. Je ziet niet een heel groot verschil maar je merkt toch wel dat het afgepoederd is maar zonder dat het erg opvalt. Het effect is natuurlijker dan bij mijn rimmel stay matte pressed poeder, daar heb je sneller een cakey effect mee. Ook ben ik blij dat er geen witte waas te zien is. 

Conclusie: prima poeder, goedkoop en geeft een natuurlijk effect!

Hebben jullie deze poeder ook geprobeerd en wat vindt je ervan?

16 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, ik heb hem nog niet geprobeerd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zoo fijn! Heb ook andere poeders die duurder zijn maar ik gebruik deze het meest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik heb van deze lijn de losse poeder. Die is ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was aan het twijfelen of ik deze zou kopen, maar nu wil ik hem toch wel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima poeder, gebruik al jajren dit soort witte poeder, Hema heeft het ook jaren in het assortiment gehad en dat was mijn grote favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben blij dat je een goedkoper én beter variant hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor er alleen maar goede dingen over, zelf heb ik nog een matterende poeder van Rimmel maar daarna stap ik zeker over naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, de poeder van bovengeschreven merk heb ik nog niet uitgeprobeerd. Maar na het lezen van je bericht, moet ik het toch ook maar eens gaan proberen..hoe natuurlijk hoe beter namelijk :)

    groetjes Corine

    www.spontaanspreken.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook fan van die poeder, heb al een tweede doosje ervan gekocht ondertussen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoor (lees ;-)) hier zulke goede verhalen over. Tijd om het zelf te kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze ook, en ik ben zeker ook fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een fijne poeder! Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar ben dat zeker nog wel eens van plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er heel goed uit, echt een budget topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er goed uit, en wat super dat het een natuurlijk effect geeft

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik