zaterdag 14 september 2013

Garnier BB cream spf 30 Review

Een tijd geleden kocht ik deze bb cream in de aanbieding bij de etos. Inmiddels heb ik hem een aantal keren geprobeerd en vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind!


De reden dat ik deze bb cream kocht was omdat er spf 30 in zit, ideaal voor de zomer!



De kleur is vrij donker, hij is nog donkerder in het echt dan op de foto. In de winkel had ik gevraagd hoe het zat qua kleurkeuze en er is maar éen kleur en dat is deze, de verkoopster zei dat de bb cream zich aanpast aan de kleur van de huid.


Hier zie je de bb cream aangebracht met mijn vingers. Zoals je ziet is de kleur nog te donker en te oranje-achtig. Op deze foto ben ik zelfs nog donkerder dan ik normaal ben ik omdat ik hier pas een week terug was uit turkije, maar toch is de bb cream nog steeds te donker. Maar dat is nog niet eens wat ik het minst fijne vind aan deze bb cream, want hij smeert voor geen meter uit! Kijk maar hoe vlekkerig hij aanbrengt. Het is niet egaal te krijgen, ik heb het al een aantal keren geprobeerd. Erg jammer. Ik heb deze bb cream dus amper gebruikt en ik denk dat ik hem maar wegdoe! Ik vind de aziatische bb creams die ik heb geprobeerd veel fijner. 


Conclusie: helaas, deze bb cream is wat mij betreft een totale misser!

Wat zijn jullie ervaringen met bb creams van garnier?


18 opmerkingen:

  1. Ik heb de normale van Garnier gehad en die vond ik juist supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leek zo ideaal! Een bbcream met spf. Jammer dat ie zo tegenvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de kleur! Ik had t toch beter verwacht van Garnier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, je huidskleur lijkt op de kleur van worteltjes...Bummer! Ik gebruik de 'gewone' BB-cream van Garnier en ben er ontzettend happy mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat jammer, ik heb ook zo vaak dat kleuren veels te donker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer! Ik heb zelf juist hele prettige ervaringen met de bb-creams van Garnier, gebruik beide versies (normale en voor de vette huid) zelf bijna elke dag. Van deze had ik trouwens nog nooit gehoord, was hij duur?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet niet precies wat de normale prijs was, ik kocht hem in de aanbieding voor 8 euro!

      Verwijderen
  7. Wat jammer, zelf heb ik niet zoveel ervaring met bb creams. Ik kocht er ooit eentje, gewoon de goedkoopste die op dat moment in het rek lag en het was meteen goed. Veel bb creams blijken echter voor geen meter te werken. Zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze ook, maar hij is ook véél te donker van me. Erg jammer, ik heb hem wel in de zomer af en toe gebruikt om er een heel klein beetje te mengen met mijn bb cream van Skin79 toen ik iets bruiner was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat jammer dat die zo tegenvalt! Ik heb zelf nog geen ervaring met de bb creams van garnier, maar wil er nog wel eens één gaan proberen. Alleen deze zal het dan voor mij niet worden nadat ik het nu bij jou gezien heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh dat is jammer, spf 30 vond ik namelijk wel heel aantrekkelijk maar nee dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit wordt dus niks. goede review

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jammer dat het niks is! wel een goede review, dan hoef ik m iig niet te kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer, vooral omdat hij zich hoort aan te passen aan de huid. x

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik