zaterdag 21 september 2013

Catrice liquid metal oogschaduw 'we're the inner purple' review + ooglook

Op een aantal blogs had ik de nieuwe liquid metal oogschaduw's voorbij zien komen en ik vond ze er goed uitzien. Toen ik zelf bij het kruidvat was besloot ik deze mooie paarse kleur genaamd 'we're the inner purple' mee te nemen. Want paars is helemaal mijn kleur!




Het eerst wat je opvalt is het mooie golvende patroontje.

Ziet dat er niet goed uit! Een mooie metallic finish en goede pigmentatie.

Uiteraard heb ik een ooglook gemaakt waarin de we're the inner purple heb gebruikt op het ooglid. De andere oogschaduwkleuren die ik heb gebruikt komen uit het sleek au naturelle palette. 




Hebben jullie al een liquid metal oogschaduw geprobeerd?

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur, heel erg mooi. En wat een gave ooglook heb je ermee gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, staat mooi bij je ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur, hele gave look ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur paars! :-) Ik vind dat je er een mooie look mee hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ooglook heb je gemaakt! Ik vind deze oogschaduws erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Staat prachtig bij je oogkleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben zo jaloers op jou ogen <3 de oogschaduw is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat staat het mooi bij je ogen zeg, paars is altijd wel een favoriete kleur bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die look dat je gemaakt hebt prachtig! De kleur staat echt goed bij de oogkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt zeker een talent in looks maken, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie ooglook heb je ermee gemaakt,prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben echt gek op die liquid metal kleurtjes, ik viel bijna omver toen ik ze swatchte in de winkel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohh wow hij is toch echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur. Ook heb je er een mooie look mee gemaakt! (:

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik